09 July 2008

balik kampung lenga!!!

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 7/09/2008 08:05:00 PM
salam...
yeah2..ari aku cuti heheh..xda kelas beb... ari ni aku gi kempung lenga umah mak angkat aku dulu masa opkim dulu2.. hehe..dh lame x jumpe mak n family.. best..td aku bertolak tengah ari.. then dlam kul 6.30 ptg bru blik..hohoh...kami pergi berempat .aku,fiza,mai n abg ariff...yang best kat sane ade durian!! pergh!! aku dh lame xmakn durian...best masyuk beb.. kitaorg cari durian kt kebun mak.. ade yg bru gugur.. sedap seh...

sebenarnyer kitaorg x plan pun nk gi sane ... tp semalam.. abg ariff bg sms kate mak n abah demam teruk..tue yg kami bergegas gi sane... alhamdulilah..masa kitaorg sampai mak dh ok sikit..kesian mak n abah .. hu3...

tp alang menyeluk pekasam biar sampai ke lengan.. kitaorg pastue gi lah cri durian ...coz mak suruh.. mak kate durian dh byk gugur n belum kutip lagi... aku nak bawak blik durian tue kt kolej tp mase on the way kt benteng ,pak guard plak tahan..adui!!! coz abg ariff anto kami ...tp kt bonet durian banyak..nk angkut xda plastik.. so,kami sempat angkut sikit je durian ...huhu..yg lain abf arif wat balik umah dia...huhu3...

0 PeMbErI IdeA: