20 July 2009

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 7/20/2009 10:17:00 PM
salam....
sedar tak sedar dh hampir dh msuk minggu ketiga aku kt sini... byk gak pengalaman aku dpt sini.. dpt mmber2 bru.. then kenal lebih ramai orang... camne pun aku still rasa yang kuat nk balik umah.. lebih2 lagi ari sabtu lepas..memang bosan sgt... dok kt bilik je... roomate p date ...ade mmber dh balik umah n lepak umah sedara2 mereka...tinggal alh aku keseorang ...huhuhu... ditambah dengan mood aku yg down giler2.. yelah..tiba2 duit lesap kt atm..sape x bengang... huhu..mmg dugaan.. sabar je lah...

skrg ni kalu aku balik uma sure mak terperanjat..coz aku dh gelap..huhu...xtau nape dok sini x smpai sbulan kulit dh gelap...huhu.. biler sebut2 pasal mak... tiba2 aku sedih...xtau nape.. aku rindu kt parents aku ...tiba2 teringat kt uma... kereta aku... bilik aku... kawasan umah aku... hurm... best sgt2...nk balik tp xtau nk balik biler... nk balik sorg2 x berani.. biler nk balik je ade bende yg perlu aku settle kan... huhuh...

smlm ade gak jalan2 kt area2 KL n putrajaya.. itu pun mmber aku ajak... thanks coz sudi ajak aku... nnti ajak le lagi..hek2... putrajaya still x berubah...tapi aku still suke tempat tue aku ske suasana dia...tenang jer.....dlu cuti sem aku pi kayak n lepak mlm2 coz dlu along dok sane...tp semenjak dia transfer tampin..aku dh x p sane agi...huhu

hurm..apelah aku melalut mlm2 ni.. nk study still pening2 agi... nk tido plak cam x bape nk lena...ubat??hurm..dh mkn... alhamdulillah dh kebah sikit ... gtg....

wassalam...

0 PeMbErI IdeA: