23 July 2009

minggu yang byk kejutan....

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 7/23/2009 08:21:00 PM
salam...
erm... byk btul kejutan yelah...xsampai sebulan aku kt sini dh byk bende kene wat ... paling terkejut kami akan ade test 1 pada rabu ni...cepatnya... huhuh..ingat kt segamat je yg cepat tapi kt sini pun sama gak..ishk2... layan je lah.. dh tue byk btul quiz minggu depan..hhoho..cam berebut2 plak nk wat quiz... erm.. layan kan sudah!!!

mlm ni ade kelas ..huhuhu..2 minggu sekali kitorg ade kelas..hhuhu..xdpt gi perjumpaan kresma..hurm.. aku nk aktif kt sini tp cam xde masa je... dengan aku yg demam lagi..adei..aku plan gak nk pi kayak tp..hujan n demam huhuhu.. dugaan... tapi aku rasa ianya salah aku coz aku yang x reti nk bahagikan masa aku kt sini...hurm.. skrg ni dh xde reason nk salahkan orang lain..hek3...

ape2 pun doakan kejayaan aku kt sini... aku btul2 nk dekan sem ni... insyAllah... huhuhu... ari2 aku kol mak aku minta doakan anak bongsu kesygan ramai ni.hahahah...<<---sure sape yg baca ni jeles besar!!! kuang3.....

oklah gtg wassalam...

0 PeMbErI IdeA: