08 July 2009

~permulaan yang baru~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 7/08/2009 05:07:00 PM
salam...

sedar tak sedar hampir seminggu aku kt shah alam ni... erm... mmg banyak benda yang perlu aku buat skrg ni...huhuh... 1st kelas dh start bljar..so far...oklah..huhuhu...aku perlu sesuaikan diri dengan keadaan kat sini... alhamdulillah makan kt sini murah..dan paling mengejutkan aku lebih murah daripada segamat!!!!! hohoho... pelik kan?? ape2 pun aku amat bersyukur kerana masih diberi kemudahan kolej.. huhuhu.. ramai gak member2 aku xdpt kolej...

skrg yang amat merisaukan aku adalah kedatangn pegawai ptptn yang dijangka 12hb ni..huhu.. sijil2 aku belum disah kan agi..huhu..aku tak tau mintak pengesahan kat sape agi..aku g bilik kp tp cop dia ari sabtu ni bru siap..huhuh... dugaan2... kalu dh xda pilihan terpaksa lah aku balik uma...huhuhu....

0 PeMbErI IdeA: