14 July 2009

minggu kedua!!!

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 7/14/2009 08:16:00 AM
salam...
huhuhu...sekajap jer dh msuk minngu kedua aku kt shah alam ni... huhuhuh... aku still cam blum lg menyesuaikan diri kt sini... huhuhu.. masih blur.. alhamdulillah lecturer aku kt sini baik2 belaka..n aku hope akan kekal sampai aku abis degree aku kt sini... huhuhu... skrg ni aku blum jumpa dgn lecturer CITU lagi...erm... skrg aku dh banyak xment yang perlu aku wat hohoho... dasyat kan??..

aku amat bersyukur kerana akhirnya aku dh settlekan ptptn untuk semakan hari ahad lepas..huhu.. thanks kat sorang mmber aku coz sanggup copkan tempat utk aku..hohohoh...

hari jumaat lalu... aku ,ayu n kechik telah tersesat dlm shah alam... kami tersalah naik bas..dan bas tersebut terus membawa kami ke puncak perdana!!! adei!!! jauh giler seh!!! huhu..ape2 life aku kt sini so far oklah... xde lah stress sgt..cuma... aku x rasa yang aku kt shah alam.. hahahha... entahlah.. sengal kan.... k gtg wassalam

0 PeMbErI IdeA: