20 July 2009

izzy send me award!!!

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 7/20/2009 10:40:00 PM

award!!! yeah!!!terima kasih kepada peminat2 yg menyokong sy..har2(melalut lagi bdk ni)
k lah..miss izzy telah beri aku award ni..dan aku perlu menjawab beberapa soklan di bawah ni:

1) copy award untuk diletakkan di blog anda
dengan bangga nya aku dh letak

2) nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi award ini

*miss izzy*
-orang baik
-comey oooo
-ske bg tag yg best
-blog dia best n stylo!!
-dia lahir sama bln dgn aku hek3
-rindu sama dia!!!


3) setiap blogger mesti menyatakan 9 fakta/hobi diri sendiri
*suke on9 *
*suke keretaku (sbb le bawak g memane)<---ciplak ayat izzy*
*suke tgk movie*
*suke makan *
*suke member2 aku*
*suke g makan ABC kt seksyen 2*
*suke mandi air sejuk (sbb shah alam sgt panas)*
*suke gelak2 coz saje nk release tension*
*suke jalan2 (sbb ade kereta haha~)*

4) anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka
*tgk no 10 di bawah*

***************************************************************

1. Nama timangan anda?
sha

2. Anda Seorang Yang?
ske wat hal sendiri

3. Insan Yang Teristimewa?
opps... secret ooo

4. Lagu Kesukaan?
glenn lewis-fall again(sape lh nk dedicate lagu ni kt aku huhu)
brainstewz-twinkle away(coz tue ringtone sms aku)

5. Makanan Kesukaan Anda?
nasi goreng kampung

6. Sikap Yang Membuat Anda Stress?
lambat bangun pagi!!

7. Warna Kesukaan Anda?
biru

8. Benda yg mesti ada dalam beg?
g kelas -handphone, fail,pencilbox,kad matrix,purse panjang,payung biru,botol air~
g jalan2 - purse panjang handphone

9. Kali terakhir anda menangis?
jumaat lps...hahahha

10. Tag untuk10

cik nisa
cik fiza
cik ekyn
cik taz
mr mahzan
mr izham
n sape2 jew lah hahah


0 PeMbErI IdeA: