20 March 2009

sem terakhir...

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 3/20/2009 06:25:00 PM

salam..
sekejap je masa berlalu..tak lama lagi aku dh gradute!!! hhoho.. seronok +sedih+takut+risau+lega sumer ade... mcm2 kenangan aku kt sini.. dr part 1 sampai lah sem akhir ni.. aku bersyukur sgt dgn kehadiran member2 yg x jemu2 melayan perangai aku ni.. thanks beb... korg sentiasa di hati ku.. aku nk mintak maaf byk2 kot2 aku pernah terkasar bahasa,pelakuan yg tidak menyenang kn huhuh... susah senang kita sama2 lalui kerana kite kt sini jauh dgn family...huhu.. hope akn dpt satu campus agi bila kite future study nnti... huhuh.. kalu korg xde sure aku jd seorg yang x byk cakap huhu.. xbest2.. nk korg gak...





hope korg berjaya dalam jua bidang yang korang ceburi.. jangan lupakn aku n kenangan kita bersama.. huhuhuhu

0 PeMbErI IdeA: