08 March 2009

hadapi dengan senyuman

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 3/08/2009 01:03:00 AM
salam
senyum!!!! hadapi segalanya dgn senyuman tanpa rasa kecewa.... sungguh seronok bila dh balik mlk ni ..heheh..tenang dan lapang rasenye... kalu dok kt segamat tue..hari2 yg ku lalui sungguh perit..arghh...dlm ayat g lain aku ni tension n stress ...huhuh...mcm byk sgt bende nk di kejo... huhuh test,quiz ,xment..cam ligat mgejor aku skrg ni... dok bilik banyak tido..hampeh je... pantang nmpk tilam bantal... dh tersidai di situ... sms2 n calling2 note2 lec,xment langsung tidak dipedulikan..sungguh kejam...kejam pada diri sendiri...huhhuhkk... itu lah aku sem ni... mls.. apa nk jadi ni!!! kalu bilik lame kn best... bleh brsaing dgn room8 ku..coz dia sgt rajin belaja... dan aku terpengaruh dgn nye... hebat kn ex-room8 ku...huhuhu..aku sgt kagum dgn dia... huhuhu...

0 PeMbErI IdeA: