28 March 2009

BAlik Uma!!!

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 3/28/2009 01:30:00 AM
salam..
dh lame x rase seronok camni... hehe..yup!! aku dh sampai uma hehe... senyum sampai ke telinga...semlm aku x bleh nk tdo coz cam teruja nk balik uma. hehe.. tp yg x best nyer aku terlambat bangun n nas kol aku 2 kali tapi aku x tersedar... tup2 diorg dh balik seawl 7 pg.. biasa nye aku akan antr diorg ke bus station.. huhu.. aku mintak maaf sgt2...huhu..

ari ni aku balik dgn firah.. aku antar dia smpi melaka sentral.. hehe.. kitorg sempat jalan2 kt mydin n g makan kt A&W.. aku mmg kekok sikit nk order makanan kt situ coz x biase ...lagipun kali terakhir mkn kt A&W rasenye mse skolah dlu ..x ingt biler.. tp mmg dh lame sgt.. kt sane aku jumpe junior aku.. xsilap aku hafiz namanye... dia bru lps spm...hoho..dh beso dh bdk ni.. kate nye dh 4 bln keje jt situ... bgus2 nnti belanja akak ea... heheh..

sampai je uma ptg td terus gi kt mak n bpk aku ...salam.. peluk n cium kedua orang tua ku... huhu.. sungguh best pada waktu itu.. bahagia sangat...dgr mak n bapak gelak ketawa... terubat segala kedukaan di hati.. uma aku skrg tgh renovate.. lain beno keadaan nye skrg.. heehehe...skrg ni sudah siap 70%..hohoh..alhamdulillah...skrg ni aku tggu ketibaan ateh plak.. dia kate nk balik ari ni... x sabar nk jumpe anak2 ...hehe.. nk dgr celoteh mereka plak...

kul 8 mlm abg aku balik keje..hehehe...dh lame nk bertekak dgn dia.. hehe.. sempat gak dia nyakat aku ni.. hehe...skrg ni dia dh ade awek.. hehe x lame lagi agaknye aku dpt kakak ipar yg ke 3.. hehe... dok2 dgn dak abg n mak.. mcm2 citer kuar... hehe.. mak kate sedara2 aku yg sebaya aku dh nk brtunang bln 6 nnti.. wah... cepat nye..aku still blum ade bf.. hoho..diorg sumer nk menamatkan zaman bujang mereka dlm mase terdekat ni... hohoh... bgus2... mak ade gak tanye..kot2 lh aku dh ad... dgn sepantas kilatnyer aku mnjawab tidak!!! bnyk bende nk fikir skrg ni.. blum lg ke arah itu.. lagipun rase awl lgi bru 21thn.. xabis enjoy agi ni.. hehehe...

mlm td dak abg ajak lepak g tgk midnite movie n minum teh tarik.. dh lame x lepak camtue... mlm kul 1 bru balik..

0 PeMbErI IdeA: