17 March 2009

selasa yang sejuk...

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 3/17/2009 01:08:00 PM
salam..
sejuk nyer pg ni.. huhuhu..sedap tdo pg2 camni..tp aku tetap bangun dan melangkah ke toilet dgn gaya mls aku tue.. banyak keje yg perlu aku settlekan.. mini project itc 315... huhuh...kul 9 kang nk gi bilik kp ade hal sikit..huhuhu... roomate finaz x gi class demam..kesian dia.. pg ni class fiza batal... best nyer tdo... huhuhu

aku pg2 dh mghadap laptop...wat itc coding..then aku nk print slide marketing... jap gi gak aku nk study quiz operating research..hohoho... sem ni agak kelam kabut.. cam banyk lg topic yg perlu aku cover.. kat bawh ni aku list n ranking kn subject2 yg mncabar:

1) operating research--so far.. aku msih leh follow agi...insyAllah..
2)marketing research--erm..setakat ni boleh lagi..itu pun aku kene rajin membaca
3)business forecasting-- hurm.. aku x perform dgn baik..aku risau tp tgk past sem ok lg
4)visual basic-- ni lagi byk prob ...aku cam blur lagi...array!!!susah seh..

sem ni aku amik 4 paper jer.. n total credit hour 16..tp still kabut sem pendek ni cam rushing jer... sukar utk bernafas..cam ne pun aku kene wat btul2..coz ni lah sem terakhir aku dlm diploma ni... segala masalah peribadi perlu diketepikan untuk seketika..skrg sudah tiba masa utk berperang.....

0 PeMbErI IdeA: