27 March 2009

ape yg berlaku??

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 3/27/2009 02:16:00 AM
salam..
ari ni mcm2 kejutan ...ari ni kami diberitahu bhawa test qmt 335 pd 9 april sama hari dgn test qmt 324... yg paling best 10 april ade test qmt 337.... yg menambah kemanisan pada minggu bertuah tersebut adalah test itc 315 pada 6 april...wah!!! meriah sungguh minggu tersebut... ni belum tambah full presentation untk final project kami nnti... makin berseri nmpk nye...dgr2 citer BTN pulak pd 4 april..wah....bagusnyer...gambate!!!

ape2 pun aku nk balik gak minggu ni... x sabar nk balik umah... coz ateh n family ade skali.. dh lame x jumpe ank2 ateh... pastu nk mintak restu mak dgn bapak nk final exam nnti..coz study week aku x balik ... huhu.. aku hanya balik lps paper itc nnti 21 april nnti...coz gap nak ke paper seterusnye 14 hari...

ari ni kelas qmt 337 cam kelaka...walaupun pada mulanya.. aku kabut.. tp seronok sgt.. hehe.. Pn suh panggil nama suh jawab soklan dia or kene wat kt depan... tgk gelagat mereka kt dpn tue..klaka n nerd ... terhibur gak kt klas tue... aku pun x terlepas dr soklan puan... gugup gak aku.. hehe... aku x bape rapat sgt dgn bdk2 klas aku.. memandangkan kesemua meraka adalah siswa... cuma 4 org siswi termasuk aku.. awl sem ari aku agak kekok gak dgn mereka.. alhamdulillah..dh lame2 ni oklah... bolehlah masuk sikit..

diorg ni bijak n cpt pick up sebenarnya.. tapi kerana maybe faktor mls or maybe susah coz dok luar.. yg mmbuatkn mereka kerap x dtg kelas... sampai kene sound lecturer..simpati kesusahan mereka coz dok luar n transport,makan ,sewa dan sbgainya... papepun hope kami sumer dpt grade on time n dpt result yg gempak... n kalu boleh elak kn ar tiru or toyol coz mmg mase quiz or test kite terlepas.. tp final nnti akan terjawab segala2 coz mungkin dh terbiasa dgn note2 selit2 ni.. aku bukan nya bagus sangat..tp aku x sanggup tgk mmber2 sangkut.. dan insyAllah aku nk sangat elak kn bende2 cam tue.. nk try my best...

erm... kadang2 orang sekeliling kita hanya tengok kita selalu tersenyum dan gembira..tapi sebenarnya hanya Allah s.w.t yang tahu keadaan aku yang sebenarnya.. aku x nak kawan2 aku sedih hanya kerana aku sedang sedih... aku nk gembira diri aku bukan hanya untuk aku tp juga untuk orang disekeliling aku.. coz aku sayang mereka...

" YA ALLAH... tabahkan lah diri ku.. untuk menempuhi segala hidup penuh cabaran ini... terangkan hati untuk menerima ilmu mu... bimbingalh aku ke jalan yang KAU reda'i...AMIN..."

0 PeMbErI IdeA: