14 October 2011

Flashback 20.1.2011

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 10/14/2011 10:12:00 PM

Assalamualaikum...

ari ni mood aku nk letak entri flashback kenangan lalu.... saje... bile dh berjauh gini... mcm2 perasaan timbul hahaha...ok2...bak kate En.Future, jauh dimata tp dekat dihati... (^_^)... insyAllah semoga sentiasa kekal hati...

ok2 dah2.. skrg ni aku nk citer pasal zoo negara...jom2...mari kita lihat!!!! 
-
-
-
-
-
-

ok ..dh sampai... ape lagi termenung tue..jom2 masuk


En. Future: aiyokkk..penguin ni mrh..
aku: lor..knape?
En. Future: sebab... awk tak nk bg jajan kt sy..


ikan pelik dating ... yang betina tue malu2..sebab tue dia palingkan muke


xingat name nye yg pasti bkn kura2... tp yg best dia besau...pastu nampak comel je... 


ni kalu xingat name Gajah mmg nk kne masuk tadika balek ni...


pasangan serangga sedang bertengkar...*lorrr*



eh... kambing ni malu2 plakkk


aikkkk... dgn En. Future bukan maen lgi ko ye cik kambing... huh..


cik kambing yg gedikkk...menci.. aku mkn ko nnti..wat satayyyy..hahahahah


En. Future: eh..awk ...kembau awk ea?? mcm same je....meh2 amik gambau family
aku: jaaattttttttt......dh2 jom2 blek....huhuhu



 wassalam...
post signature

0 PeMbErI IdeA: