12 October 2011

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 10/12/2011 10:55:00 PM
Assalamualaikum...

bila umur semakin meningkat.. kini berada di 20-an... makin banyak lah persoalan yang timbul.. soalan cepumas yang banyak kali... di antara soalan tersebut :


  • bila nk nikah?
  • orang lain yg sebaya kamu dh ad anak pun.... kamu bila lagi?
  • semua orang ad family sendiri kamu bila lagi?
  • bende baik tak elok dilambat2kan 
  • bila si dia mahu masuk risik?
  • bila? bila? bila?
owh... pening menjawab pelbagai soalan... bukan x teringin mahu membina masjid... bukan tiada calon.. alhamdulillah sumer ade.. tp aku ad alasan tersendiri... aku belum konvo lagi..dalam erti kata aku belum grad lagi.. sebagai seorang graduan sudah tentu aku mahu mencari pekerjaan menampung kehidupan ... bagi aku perkahwinan tue besar makna nya.. pelbagai tanggungjawab perlu aku pikul nanti... bersediakah aku mengharungi semua itu? menjadi seorang isteri,ibu,anak,pekerja..semua dalam satu? mampu kah aku? mantapkah ilmu2 ku untuk menjadi isteri,anak,ibu,pekerja? ramai kata sume boleh belajar semasa aku telah mendapat title2 tersebut... tp buat masa ni aku blum lagi... insyAllah.. akan datang semua tue akan berlaku... tp buat masa ni..aku belum lagi... (^_^).. doakan kn semoga dipermudahkan segala urusan...aminnn


 wassalam...
post signature

0 PeMbErI IdeA: