23 October 2011

bersyukur..

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 10/23/2011 08:18:00 PM
Assalamualaikum...

alhamdulillah..masih lagi di beri kesempatan menulis disini... tak semua dapat ape yang kite nk dalam dunia ni... tp kite kene bersyukur dgn ape yg kite ade... aku tau byk peluang aku terpaksa lepaskan disebabkan pelbagai faktor.. terutama nye faktor kesihatan... sihat tubuh badan adalah anugerah terhebat dan amat bereerti dripada NYA... anda2..anda2 diluar sane patut bersyukur dgn apa yang ade..

sebelum ni aku tersgt down bile ape yg aku nk xdpt... sedih yg amat ..alhamdulillah sumber pemberi semangat ad di sekeliling aku... aku patut bersyukur coz ad yang lebih teruk dripada aku... aku ske aktiviti lasak..tapi aku tau mustahil rasenye nk join sume tue.. aku tau batas aku...aku tak boleh terlalu pnat.. aku xboleh lakukan aktiviti yg mencabar...mcm bungee jump, roller coaster ,mixture n mcm2 lagi lah.. mmg terhad lah jugak.. paling aku risau kalu nk keje nnti.. coz ad company nk kene wat ujian kecergasan.. aku tau dari situ aku dh out da.. mmg fail kt situ.. tp insyAllah rezeki ad dimana2.. aku cube sedaya usaha wat yg terbaek utk kehidupan aku...

kebelakangan ni aktiviti aku agak terhad... ari2 kne telan ubat... penat n jemu pun ad.. tp aku kne kuat kne abiskn semua.. aku kne jadi mcm org yg normal di luar sane.. aku xnk bende ni jd alasan aku xboleh nk buat ape2... kalu x mcm nk teruskan kehidupan... belagak nothing happen is better... tp kne byk pantang n ubat kne jaga...

semoga Dia permudahkan urusan ku di akhirat dan dunia..aminnn
 wassalam...
post signature

0 PeMbErI IdeA: