13 October 2011

aku dlm kisah dongeng???

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 10/13/2011 11:38:00 PM
Assalamualaikum...




Lirik Lagu Stacy – Kisah Dongeng
Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini
Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi
(korus)
Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela
Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja
Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini
Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati
(ulang korus)

dah bape hari ni dok ulang2 lagu ni je... mcm sedih je ... sob3... mcm ad kene mengena pun ad gak ni... yela.. aku tau aku ni xde sempurna mane pun.. style mmg out le kn.. jarang nk style2 cantik mcm orang lain... yg aku tau jeans dgn t-shirt n sometimes kemeja kotak2 tue jew... tudung pun mcm 1 style je kot..hahah.. kadang2 terasa kecik pun ad... yela barang2 kecantikan ni mmg out.. alhamdulillah dlu ad osmet2 yg ajau..thanks beb.. (^_^) tp tue le.. time tue je ingat..la ni dh xingat nk bubuh ape..hahah...loser     tetttt....
ape2 pun thanks a lot to En Future..coz terima je orang yang agak kurang sempurna ni... maaf ye.. sy tak reti nk style2 mcm gadis2 lain... touch up kt muka ni pun sy xreti... yang sy tau gne toner dgn bedak je..lain2 tue sy xreti... maaf ye... sy xpandai pakai accessories ni.. hand beg pun sy xreti.. kasut pun sy xde byk2..sy ad sepasang tue je.. maaf awk... sy byk kekurangan... "
dan... semoga En Future bukan kisah dongeng ye...
* pappppp... hah.. ni realiti..bukan mimpi... alhamdulillah...*


(^_^)
 wassalam...
post signature

0 PeMbErI IdeA: