05 June 2011

Terima kasih...

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 6/05/2011 11:13:00 PM
Assalamualaikum...

sedar x sedar hampir 3 thn aku menulis di blog same.. tag name yang same... cume yg berbeza layout, music... tue je kot.. hahaha.. cepat tol mase berlalu kn2... ade yg tanye..." beb, nufnang ko dh bape juta??,, maklum le dh lame dlm blog2 nie...".. n jawapan aku simple je.." Zero" hehehe.. entah le.. sebenarnya bukan nuff nang jg keutamaan aku menulis blog ni.. tapi rase seronok dan terasa puas bile aku dpt tulis sesuatu.. nak share story dgn orang2 yang nak tau pekembangan aku...

sekarang ni.. bile aku flashback entry2 yang lalu..terasa kelakar, sedih dan pelbagai lagi lah.. setiap coretan ad menulis sesuatu yang telah aku lalui..planning utk mase depan dan sebagainya... yang kecundang.. yang jatuh tersungkur...yang kecewa... yang bahagia.. sumer ade..haha.. xsangka...

tapi kn lagi best kalu aku dpt balik entry aku kt blog xfresh dulu... lagi banyak citer bermula aku join blog ..mula kenal ape itu blog pada tahun 2004 sampai 2006... setiap cerita zaman remaja aku..ade kt situ.. tp apa kan daya... entah mane silap aku edit layout kt situ..pastu terus ilang..sedih nye... selepas aku menulis kt situ.. aku meratau entah ke mane untuk menulis.. friendster, mySpace... last2.. secara officially aku berada di sini pada tahun 2008 sampai ke saat ini...hehe... Alhamdulillah...

apa2 ribuan terima kasih kepada semua followers dan juga semua yang sudi menjenguk blog yang ad " CoreTan Biasa" daripada seorang gadis biasa.......

 wassalam...
post signature

0 PeMbErI IdeA: