12 June 2011

kadang2

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 6/12/2011 08:02:00 PM
Assalamualaikum...

kadang2 macam pelik kn kalu seseorang tue suke sangat nak berahsia... kenapa perlu nk sorok2... semua orang dah tau kot.. what for?? konon nk tunjuk anda seorang yg gentleman?? hahhaa.. xperlu kot nk poyo sebegitu rupa.. bukan nya gne ayat yang pelik sangat pon.. biasa je neh... aku pun bukan suke sgt nk wat bende2 gitu.. tapi xde r smpai nk sorok sangat...  biar r berpada2... ni mcm boleh buat seribu satu pertanyaan.. yang boleh mengundang seribu satu rase negative... yes.. i know u..but sometime i think no need to keep it all as a secret... biar bese2 je...

kadang2 ad x korg rase mcm rase semakin tawar hati n rase kecewa??hurmmm.. susah nk cakap r... kang ad yang terasa... tp ape yang aku rase skrg ni.. SAKIT.. org tak tau.. org tak perasan.. tp in deep terasa sgt.. mungkin kot aku kene hide kn diri untuk sementara waktu... recharge feeling.. kalu seseorng tue ingat kite.. insyAllah dia akan cari kite.. sekarang terasa nk jauh kn diri sebentar... mungkin kehadiran aku serba sedikit membuat org terganggu...

kadang2 ad org xperasan dia buat salah..tp sering perasan org lain buat salah... ye .. sebagai seorang wanita biasa ... yang ad perasaan seperti wanita lain...terasa KECIL HATI...

Apa2 pun.. aku mintak maaf dari hujung kepala hingga kaki... sekian...

post signature wassalam...

0 PeMbErI IdeA: