01 June 2011

BanYak mengelamun

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 6/01/2011 09:51:00 PM
Assalamualaikum...

ape kabo sumer??? hehhee... ok lately ni banyak tol yg memberi seribu pengajaran ...byk betol benda berlaku... kasi bukak sikit minda aku ni.. pandang jauh sikit hehe....

ok... kadang2 penah tak korg rase mcm pernah disisihkan?? pernah tk?? tak kisah le dengan sape2 pun... ok meh sini nk cite sikit... aku ad terasa ati dengan somebody ni.. dlu sgt rapat r.. mane2 pun kitorg tetap bersama.. tue time dia ad kesusahan r.. yela dia pun banyak problem time tue... so, saling memahami... aku selalu ad dgn dia dlu... sedih n gelak same2... tp kn skrg makin menjauh..xtau nape..xtau mane silap nya.. tapi xpela.. skrg ni pun dia dh ad kwn baik yg lain... dlu suke share story dgn aku. tp skrg dia dh x cite ape2 dh.. everything is rahsia... xpela.. dia ad life bru skrg ni... dh ad org disisi... maybe dia xperlukan aku lagi... hhuhu..(statement nk sedih2).. chill lah sha... just pretend nothing happen.. k.. hahhaa... ape daaaa .aku ni punn... touching lebih...

skrg ni En future pun dh menjauh...bkn menjauhkan diri.. tp jauh disebabkan untuk mencari rezeki... skrg ni beliau berada di JB.. aku??? uwaa... kt Melaka.. jauh??? kalu korg ..musti kate xde le jauh beno... tp kan aku terasa sgt2 jauh... uwaaa... rindu lah plak ..camne??? hahhh ...aiyokkk... nnti gembeng plak..huuhhuhu.. ape2 pun alhamdulillah... En. Future walaupun jauh di mata tp tetap dekat dihati... hope rase ini kekal untuk selamanya.....mmg r... hati perempuan mane yg xrisau bile mata ayer jauh2 kn2... tp insyAllah.. hati kami tetap bersama...

oklah... ade cite lagi ni.. tp sambung lain kali je ea2... cam xsesuai plak letak satu entry kt sini.. hehehe... doakan aku semoga cepat dpt keje part time sementara tunggu praktikal bulan 9 nnti... lme tue..

 wassalam...
post signature

0 PeMbErI IdeA: