29 January 2010

~bahagia~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 1/29/2010 01:27:00 AM
salam...

alhamdulillah sumer telah pulih seperti sedia kala..mmg ini lah harapan aku ...permintaan aku...aku amat bersyukur kepadaNYA...

berterima kasih kepada parents dan family yg selama ni sentiasa bersamaku dan selalu doa yg terbaik untuk ku...sesungguhnya rumahku syurgaku...

terima kasih " my future" kerana memahami aku n cuba mmbuat aku rase sgt happy... insyAllah..kebahagiaan dan kegembiraan milik kita bersama... aku sangat senang bersama kamu...sejujurnya... aku sayang kamu...

tidak lupe sahabat2 yg sentiasa bersama di kala susah n senang...hope ukhuwah kite berpanjangan...

aku tersangat bersyukur kerana dikelilingi mereka yg menyayangi ku...alhamdulillah...

p/s: tdo nyenyak dgn bantal kuning...(^_^)

0 PeMbErI IdeA: