09 January 2010

~pelajaran ku~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 1/09/2010 07:44:00 PM
salam

alhamdulillah telah berakhir 1 minggu di shah alam ni... hmmm...subjek sem ni mncabar bg aku.. sem ni aku ade 6 papers...hmmm... bnyak tue ...huhuhu

mat 571: subjek ni buat aku byk berfikir....camne nk fahamkn subjek ni... aku cam x bleh nk masuk sgt... entahlah..huhuhu...

mat 570: setakat ni kami belum start belajar agi..heheh tp ura2 ade kaitan dgn calculus

qmt 463: wat mase ni aku bleh follow agi memandang aku pnah amik mase dip dlu

qmt 533: aku blum jumpe lect ni agi

bel 492: " don't worry be happy...."heheh lect ni sgt best dia xske student dia muka masam je...hehe

bmd 401: hmmm walaupun ade yg kate " ala sha ko pnah blajar mandarin dlu x pe ar" huhuhu bg aku tue bukan satu alasan aku nk ignore subject ni..aku pun perlu learn from zero gak huhuhu...

apa2 pn aku mesti capai target aku kali ni..huhuh... ape2 skali pun...

SHARIMA... anda dilarang :-

MALAS!!!!!!!

huhuh......

" Ya Allah,sihatkan lah badanku..sihatkan lah pendengaranku...sihatkanlah penglihatan ku"

" Ya Allah, berilah aku kekuatan menempuhi segala cabaran dan dugaanMU"

Aminnn.....

0 PeMbErI IdeA: