16 January 2010

~planning~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 1/16/2010 08:58:00 PM
salam...

hehehe....aku ni mmg ske planning lebih2 lagi berkaitan dgn nk p jenjalan... heheh kalu bleh sblum aku tamat degree kt shah alam ni aku nak p bbrapa tempat weeee.... study2 gak tp aku pun nk knal tmpat...heheh...

1) genting highland
heheh...musti korg kate..apahal lh sha ni genting pun teringin gak ke?? kehkeh... sbnarnya aku dh lame tak gi genting since aku skolah menengah dlu..tue pun under skolah huhuhu... kesian kn2... cam teringin gak nk jenjalan kt sane... main sumer permainan kt situ...hehehe....musti dh byk brubah tempat tue...

2)cameron highland
heheh...biler dgr housemate aku bercerita tentang bertapa bestnye berada d ladang strawberry...tetiba cam teringin plak...hahahah... dh tue plak..dia bleh citer dia gi ladang teh ,ladang bunga ros n so on... wah... cam best jer...hehehe....bukan aku xpernah g sane...dlu mase kecik2 aku slalu g sane memandangkan dlu abg long dok sane..hehehe...tp tue citer 14 tahun yg lalu...heheh...hinggakan aku tertinggal anak patung kesyg aku.. pink panther yg time tue same beso dgn aku..huhuhu..slpas tue aku tidak ade ank patung ksyg hinggalah aku ketemu bubu..weeee...

3)rumah empat musim(bukit cerakah)
dlu pun aku cam pnah pergi...coz pnah tertgk dalam gambar masa aku kecik2 dlu..hehe... mmg baby ag mane nk ingat..heheh... tp biler tgk blog mmber aku diorg g rumah empat musim tue..aku rase cam best plak..heheh.ade salji beb...weee... tak silap aku dec-feb musim salji...waahhh...best2

4)ice skating
klu aku g sunway piramid aku hanya mampu tgk je org dok main ice skating...pnah terfikir..bilerlah aku nk main kt sane ea.. dlu pnah plan dgn cousin nk main tp xde rezeki coz biler kami sampai dh tutp n ade waktu2 boleh main..waaaa.... hmmm sabo je lah sha...

5) bagan lalang sepang
tempt ni mmber aku kate sgt best coz seafood dia mmg mantap...hmmmm betul ke mantap??? terpengaruh aku sebentar heheh...n diorg bgtau biler matahari terbenam kt situ cantik oooo...waaa....betul ke best?? cantik??? terasa mau lihat sendiri...

6)round KL...
cam pelik je kn...tapi aku nk versi lain versi pelancong..heheh...nk naik bus .LRT..komuter n so on...wah...pastu ronda kl jalan kaki g pasar seni...jln TAR...n ape2 je lah yg best kt kl tue... bru adventure...weeeee...

heheh aku rase ckup kot list ni...nti terlari nawaitu plak..ye lah...dtg shah alam nk belajar tp kalu terlalu fikirkan tentang planning ni...aku kemane... buku kemane...kn2...hehee...kalu ade rezeki ade lah planning tue nnti..heheheh...

0 PeMbErI IdeA: