01 February 2010

~taman salji~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 2/01/2010 08:56:00 PM

salam...

alhamdulillah... dapat gak jejakkn kaki ku ni di taman pertanian shah alam pada 30.1.2010...heheh... aku rase cam pnah g je tmpat ni... biler di confirmkn dengan mak bru aku tau yg aku pnah g sane semasa umur ku baru mencecah 4 atau 5 tahun...oooo..hehhe... ingtkan hanya dlm mimpi je... heheh thanks a lot to my beloved "my future" kerana sudi bawa aku kesana ...hehe... i'm so xcited...weeee.... selain itu kami sempat wat fish therapy kt sane...hehe..aku pnah wat b4 this dengan nisa kt segamat dlu..tp ikan dia xde sebesar ikan kt situ walaupun jenis yg same.... mula2 cam geli gak lh...tp bler dh lame2 cam best je heheh... siap nk tertdo... ayu n "my future" smpai letak tgn dalam tue... heheh ..i'm really happy that day...

terpacar ke"happy"an aku hehe

aku n ayu....sedang merasai kesejukan
happy with "my future " too..weee






0 PeMbErI IdeA: