17 October 2010

sempat lagi..

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 10/17/2010 02:20:00 PM
salam...

teringat en. future... tiba-tiba rindu en. future... hehehe... suka cari gaduh dengan beliau... dan seperti biasa beliau tetap sabar melayan setiap karenah yang aku utara kan... terfikir juga... tidak sepatutnya dan tidak perlu aku jadi sensitif sampai sebegitu...namun...entah...heheh...

pada ketika ini beliau sedang sibuk menghadiri program finishing school... waaaaahhh... en. future dah nk graduate dah...sekejap je masa berlalu... pelbagai bentuk harapan aku sandarkan kepadanya... untuk kehidupan aku, beliau ataupun lebih mudah.. kehidupan kami akan datang... harapan demi harapan bertandang... kerana aku ingin menjadi sebahagian kehidupan beliau kini dan selamanya.. aku ingin beliau...bersama-sama menjalani sebuah kehidupan yang terdapat pelbagai corak dan arus onak duri...yang mungkin diselang-selikan gelak ketawa dan sebuah kebahagian...dan langkah seterusnya menikmati hari-hari tua kami... tidak ketinggalan bersama menjalani ibadah kami...HAJI n Umrah...insyAllah... semoga segala harapan menjadi kenyataan... aminnn

0 PeMbErI IdeA: