23 October 2010

selagi ada waktu

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 10/23/2010 05:19:00 AM
salam...

tinggal 2 hari lagi paper 1st akan bermula... persiapan ??? in progress.... huh... debaran semakin hangat terasa kerna paper 1st kali ini sangat merisaukan aku... memandangkan test n quiz entah hape2 aku jawab... huhhu... aku faham concept tp entah le.. bila nk apply kt soalan.. macam bingung... macam tak pernah belajar... knapa harus jadi sebegini... semalam aku sempat mendapatkan restu dan moga dihalalkn segala ilmu daripada lect yg mengajar subject QMT 585 ni.. huhuhu....

selagi ada waktu... selagi ada kudrat... perjuanganku belum berakhir... aku ingin capai pointer tertinggi yang pernah aku capai dulu.. aku tau aku boleh tapi memerlukan kerajinan yang tahap tinggi... aku ingin sejarah dahulu kembali dengan pointer diluar jangkaan.. Ya Allah.. berikanlah aku kekuatan agar dapat aku tempuh hari-hariku... semoga kejayaan mengiringi setiap langkahku... aminnnn

0 PeMbErI IdeA: