17 October 2010

make my day

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 10/17/2010 02:10:00 PM
salam...

alhamdulillah... semalam aku dapat ketenangan... melepaskan segala permasalahan yang terperap dalam kotak fikiran... aku ingin rehat.. menikmati hari berada di rumah.. tanpa memikirkan test n report2 yg perlu dihantar... aku ingin begitu untuk semalam...hanya semalam... tapi hari ini aku perlu bangkit bangun untuk melunaskan hutang semalam... ya.. aku perlu buat apa yang perlu aku lakukan kerana aku seorang pelajar... tugas aku belajar ....

sambil2 aku mengetuk keyboard lappy kesayangan aku ni .aku sempat forecast pointer untuk sem ni... agak2 dapatkah aku capai target aku? Ya Allah permudahkan urusan hambaMu ini.. hati aku mula merasakan debaran hangat tarikh final exam yang kurang dari 1 minggu ni... ...dup...dap...dup...dap...

0 PeMbErI IdeA: