09 December 2009

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 12/09/2009 02:18:00 PM
salam...

huhuhu...rase cam xsabar plak nk naek sem baru..1st skali mmg ar sgt seronok coz dpt jumpe org yang disayangi..heheh...yg lain sebab aku nk mulakan kehidupan aku yg baru...dulu aku sgt rase berat nk pi kelas coz terpk bertapa tinggi n curam nye tangga kt blakang fak tue...huhu..penat giler kalu naik..semput jap gak aku ...tue yg cam mls2 sgt tue... tp sem depan best coz amir ade...tp aku kne awl sikit ke klas coz nk parking kete kt situ..kerana memandangkan parking kt situ amat terhad..huhhu... xpe2...lagi awl ke kelas lagi bgus kn2..hehehe... leh breakfast kt cafe...

sem depan adalah pertama kali dalam hidup aku dok uma sewa hehe..agak2 camne ea dok uma sewa ni?? hehe..byk pakai duet ke?hhuhuhu..aku mula risau tentang kewangan aku sem depan...dpt kah aku belanja duet aku dgn cermat? dptkah aku wat saving sikit?huhuhu insyAllah...

lagi satu..aku sgt berharap agar amir x wat hal or byk meragam..coz nnti confirm byk pakai duet nk servis dia..huhhuhu..amir syggg...jgn wat hal ea2?? ...ksian dak sha nnti..huhhuhu

p/s:risau sok kuar result...berdebar rasenye...huhuhu

0 PeMbErI IdeA: