21 December 2009

~kehidupan yang tenang~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 12/21/2009 11:34:00 PM
salam...
alhamdulillah...aku suka kehidupan aku skrg ni..nampak tenang je... xde sedih2 yg selalu wat aku rase nk nangis... ape2 pun yg lepas ..bagi aku tue sumer adlah pengajaran yg terbaik wat aku untuk menghadapi hari2 aku yg mendatang nnti...

lagi 2 minggu aku akan kembali kepada kehidupan aku sebagai seorang pelajar... sem depan adlah semester ke 4...aku harap n aku berdoa agar aku dpt wat terbaik n dapat capai target ...hhuhuhu... n hope for my "mase depan" too... hehehe...hope kami dpt capai ape yg nk dicapai...insyAllah

2 PeMbErI IdeA:

Atiekah on December 22, 2009 at 12:45 AM said...

kan bgus klu kehidupan kite slalu tenang dan tak de masalah kan?tapi klu tak de masalah tu bukan kehidupan namanyew..heheeh ;)

tea O_ais_limau(ais kurang ar) on December 23, 2009 at 11:58 PM said...

btul2...hehehe..tenang=tenteram=bersemangat...