11 December 2009

~cerita disebalik result~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 12/11/2009 10:55:00 PM
salam...
alhamdulillah result aku kali clear...huhuhu... aku dh cuba sedaya upaya aku..aku dh wat yang terbaik tp maybe bukan rezeki aku... aku kne redha.. maybe ini yang terbaik utk aku... tidak riak dan bersyukur dan redha ketentuanNya...

camne nk naik kn semangat yg dah jatuh ni ea? huhuhu... kadang2 aku terfkir camne nk jadi seorg yang hebat..hmmm... adakah aku seorg yang hebat?.. aku kne btul2 start engine ...jangan toleh blakang..ape yg dh lepas biar kn lps n jadi kn ia pengajaran...yang penting masa depan aku...masih jauh lagi...

seorg sahabat ade bgtau"sha.... wake up,defeat may test you... it need not stop u...sometimes at first you don't succeed....so gurl you need to try another way....for every obstacle in ur life there is a solution.....beb,the greatest mistake is giving up...so,think about it k... i know u can do better than this...maybe Allah want to test you..."

huhuh... thanks dude...aku mmg rase cam rendah diri sgt2 skrg thats why aku x nak tgk result aku... hhuhu...ade gak org yg kate " haha nie je ke yang mampu ko wat??? truk giler...cam xyah blajar lagi bgus...buang mase je" ..seriously ...pedas sungguh kata2 itu.. sampai mati aku akan ingat!!!...pointer x menentukan mase depan kite weh.. just look n see... ape ko ingt ko bgus sgt ar... mmg nk cari pasal dgn aku...rasenye xperlu kot ckap camtue... mmg sengaja nk makan penampar aku agak nye...

sabo2 sha ...inilah dugaan hidup ..org selalu memandang rendah kita.... kutuk kita mcm2... nmpk je slh kita...pahit camne pun kne telan gak... pandangan kita x diambil kira...

ape pun sharima kne byk2 bersabar....

0 PeMbErI IdeA: