23 October 2009

.:Hari KoNvokEsyen:.

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 10/23/2009 11:41:00 AM
salam...
maaf rakan2... kerana aku dah lama tak update blog ni...seperti biasa alasan yang sama... kekurangan masa dan ketandusan idea... hehehe....

kali ini aku nk story serba sedikit tentang hari konvokesyen aku pada 21hb yg lalu... secara jujurnya aku amat gembira pada hari tersebut... hehe...mak dgn bapak sanggup dtg jauh2 nak tgk anak bongsu kesayangan mereka naik atas stage menerima skrol...walaupun mereka berada di dewan yang berlainan dgn graduan....huhuhu..ape2 pun thanks mak n bapak...weeeee...

semasa berada dalam dewan sri budiman lagu jacklyn victor-gemilang berkumandang... tiba2... trase air hangat mengalir ats pipi..hmmm... aku sebak sgt time ..sampai ternangis... dh 3 thn masa berlalu... duagaan...ske..duka... pahit manis ... dan akhirnya aku dh tamat diploma...cam x caya je... aku bukan seorang yang pandai atau bijak...aku pelajar sederhana lebih2 lagi dalam subjek math... hmmm... mmg tercunggap2 gak ar...nk at least lulus..hmmm

ape2 alhamdulillah...diploma dh tamat..skrg bukak buku baru...buku degree... doakan aku dpt tempuhi hari2 selama 2thn stgh ni...doakan kejayaan aku...huhu...

0 PeMbErI IdeA: