08 October 2009

~hurm~

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 10/08/2009 06:52:00 PM
salam...

dh seminggu aku xupdate entry blog ni... masa tidak mengizinkan dan ketandusan idea...huhuh... lately mcm2 berlaku... pelbagai dugaan yang mendatang... semakin menguji kesabaran dan ketahanan mental dan fizikal.. ape2 yang berlaku dalam minggu ni membuatkan aku semakin matang dalam segala hal..tapi dalam masa yang membuat aku tertekan... penat.. dan malas nk layan...huhuhu

sebalik senyuman, dan nampak hepi je ..tapi dalam hati hanya Allah s.w.t yang tahu... pergolakkan dalam hati ... aku tau langit tak selalu cerah n juga x selalu gelap ... kalu boleh nk jerit sekuat hati... arghhh... exhausted!! knape2??? ape yang perlu aku wat ni??? aku semakin bingung... really not in mood.... tapi aku tak bleh layan kn not in mood aku tue... kerana akan mempengaruhi orang disekeliling aku..kesian mereka... kerana aku sayang mereka... tak nak mengundang mereka utk susah hati.. mereka sendiri pun penuh dgn hal masing2...

nangis je sha... nangis puas2...jangan disimpan air mata tue.. nnti diri sendiri merana... tak perlu jdi kental sepanjang masa... akan makan diri..luah kan je sha... dekat kan diri denganNYA...berdoa kepadaNYA....




1 PeMbErI IdeA:

Ana on October 8, 2009 at 9:04 PM said...

sha be STRONG!!! :-D