12 November 2009

kata-kata

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 11/12/2009 12:33:00 AM
salam... agak lame aku x update blog...hmmm...alhamdulilllah aku dapat tempuhi minggu2 final yg mampu mmbuat aku jiwa kaco... terdedah segala tekanan,runsing dan sebagai...terima kasih tidak terhingga kepada mak dan bapak,my dear,my beloved friends around me...yang banyak memberi aku semangat tatkala diri hanyut dengan tekanan yg membuak,banyak bersabar dengan karenah tidak diduga,n sentiasa mendoakan yang terbaik untuk ku....aku amat bersyukur dikelilingi mereka...

hari berganti hari tidak sangka aku telah menamatkan 1 semester di shah alam.. pelbagai dugaan,suka ,duka... mewarnai kehidupan aku disini... inilah baru dikata dugaan n cabaran semasa belajar..hehe... aku kan suka cabaran dan mengapa aku perlu akur yang dugaan yang mendatang... diri ini perlu kental untuk tempuh perjalanan yang penuh onak dan duri...kan2? ada yang kata cakap sahaja tak guna kan... tunjuk dan prove it!!! dan sebenarnya aku sedang ke arah itu....sabar,kental kan diri...dan aku sedang membiasakan diri...

apapun yang terjadi.....berjalan lah tanpa henti.. apapun yang bakal terjadi aku perlu redha n tawakal hanya padaNya...kerana hanya DIA yang maha mengetahui... yang penting aku telah berusaha dan buat terbaik...

1 PeMbErI IdeA:

Benjo. on November 12, 2009 at 2:36 AM said...

yaa..setiap cabaran dan ujian mematangkan kite..
gudluck and always in the best tuk ko sha!!