25 February 2009

mlm yang suram..

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 2/25/2009 01:20:00 AM
salam..
aku x bleh tido..
xtau nape.. ape yang belaku ni??KU nk study tp cam mls.. tp mata still xbleh tutup..huhu...aku risau test aku ...enthlah..ape lh yang merepek kt test aku tue.. aku sgt sedih..aku xperfom dgn baik.. kalu mak tau sure kechiwa..adei... kenape aku begini dan terus begini??kipas bilik prob lah pulak... berbau cam terbakar...adei..ulat2 ..hurm..x payah cite..mmg berlambak..aku?? still dpn laptop..wat xment qmt 335... hurm.. tue td..skrg mlayari internet... hurm... jam menunjukkn tepat kul 1.30a.m tp nape aku x bleh nk tido..??? hurm...buku2 aku bersepak ats lantai...mls btul nk kmas.. nnti ar... hp aku ni plak seharian x berbunyi... nama jek ade 2 hp..tp xberbunyi...hohoho..

ingt weekend nk bwa 'amir' jln2..huuhu...'amir' adla name kereta aku...nama diberi oleh sahabat2 ku.. kerana kalu 'amir' di convertkan jd 'rima' (name blakangku)<---cam pelik je kn ayat ni..
aku syg 'amir' coz dia slalu ade dgn aku...dia satu2nye brg berharga pemberian bapakku...aku amat mencintainye...

kebelakangan ni.. aku selalu teringat kt dia.. enthlah...
mmber aku :cuba bukak hati untuk org lain... cuba...try... ni x asyik dok teringat je.. ape ang dpt??
aku: ade plak orang lain tue...harhar<--- daku cuba berlawak
member aku: tue lah..bila aku ckp ang wat lawak hodoh hang.. nk kate ang bodo..ang bleh masuk U... ang dh besaq.. ang pikir ar sndri...

hurm.. bile fikir2 ..btul gak ckp minah ni.. tp aku sendiri xtau knape aku still x berganjak drpd mengingati dia..walaupun dh berthn2 berlalu... dan dia masih x tau yg aku tunggu dia.. gile ke hape aku nie?? biar btol..tiba2 naluri ku berkata....cmon ar !!weh!!! bukak mata ko beso2!!! banyak bende lain lagi nk fikir.. nk ingat..nk buat... ni x abis2 dok wat n ckp bende yg same sepanjang 5thn!!!enth mamat tue dh ade awek..saje nk sorok drpd ko..ish..sia2 je!!!

hurm...aku rase sampai disini je aku nk cite psal dia.. coz kalu asyik tulis bende yg same mesti buhsan kn?? takpe.. aku try slow2..hohooh..AKU BOLEH!!!

1 PeMbErI IdeA:

--[LEYYANNA]-- on February 25, 2009 at 1:10 PM said...

erm...mmg susah nk lupekan someone tu sha...cm ak jgk..still ingt kat die smpai skrg..da cam org gile bayang lak..hukhuk..kdg2 rindukan die sesangat2..tataw nk bt pe..waaa...hehehe..gud luck k..jgn tensen2..