20 February 2009

journey to Shah alam

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 2/20/2009 12:23:00 PM
salam...
smlm gi shah alam... seronok??? xbrape pun.. buhsan sikit ar..coz x singgah mane2 b4 baik sgamat... ape2 pun aku dpt information yg aku tggu2 selama nie.. tapi yg problem nye.. aku still pening nk pplih course terbaik untk aku.. aku risau... adei... kalu dpt kt shah alam mcmne eh
aku dh lah x ske tmpat yg sibuk2 cam shah alam tue.. better lagi segamat...hukhuk.... camne life aku kat sane eh...

tgh2 on the way balik segamat... dr jauh aku trnampak UNIKL MIAT... tmpt dia study... sayu jek...hukhuk... mood aku trus bertukar scara tiba2.. sedih.. n trus rase nk demam hukhuk... rase cam nk call je dia.. hukhuk...tp aku tbahkan ati..relax2 sha...adei... dh 5 thn!!! aku sendiri pun xtau knape mesti dia..pelik kn??? tp smlm gak aku dpt khabar dr dia... hukhuk... ksian dia class dia pack giler... dh tue kt klass dia ade bdk international... dia sgt rajin study..x mcm aku ni... main2 jek... dia sgt focus dgn ape yg dia nk wat... dia dh x main band lagi... dia pernah ckp dgn aku "capai ape yg hendak di capai" aku nk hebat n rajin cam dia.. smlm tiba2 smangat aku nk study membuak2... enth knape... dia inspirasi ku dlm diam2... hek..hek.. hope dia xtau...sbab aku sure dia xtau blog aku ni.. so..aku leh citer ape je tentang dia yg aku ske...nk aje aku selit kan "i really miss u ,n biler nk dtg mlk" tapi smpi skrg aku x brani.. aku slalu selitkn doa untk dia slain family aku,aku n kwn2ku...

p/s:aku save setiap msg dia.....

2 PeMbErI IdeA:

-pujie- on February 21, 2009 at 2:31 AM said...

spew sbnrnye dia 2...

SHA AZIS on February 22, 2009 at 9:58 PM said...

seorang sahabat....