10 February 2012

SMM06B Hotel Seri Mersing Johor

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 2/10/2012 09:53:00 PM
Assalamualaikum...

alhamdulillah... sudah hampir seminggu aku berada di Mersing..at GEMS SMM06B... akhirnya kat sini gak aku berada.. setelah berdolak dalik dengan perasaan yang bercampur baur ni ... HIDUP KAT HOTEL 2 BULAN... dan yang penting FREE!!! Again FREE beb!!! dh tue ade plak RM 500 sebulan.. MAKAN MINUM FREE !!! banyak pengalaman kat sini walaupun baru seminggu.. busy tidak terkata cuma malam yang indah ni je aku dapat bersuka ria hehee...jadual sini sangat lah pack.. tp semua ada pengisian untuk pengganggur terhormat seperti aku.. banyak skill boleh aku dapat kt sini .. bak kata member aku.. bercuti yang bermakna sebelum konvo bulan 5 nnti.. hehehe.. alhamdulillah... oklah... korg..korg..korg.. jom join GEMS ni.. mmg best SANGAT!!

games telematch

kepanasan tp best,,,hahaha

tepuk jangan tak tepuk...

 group F for B.A.S.E .. with mummia.. tp terlindung..
 kami di pak malau hall... dengar sesi taklimat games jet fighter


 hasilnya... jual2.. jual2... marketing kene excellence!!..haha... it cost 30 k 

wassalam...
post signature

0 PeMbErI IdeA: