02 February 2012

Indahnya...

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 2/02/2012 12:23:00 AM
Assalamualaikum...

Hari ini macam2 dugaan melanda aku penganggur terhormat ni... huhuhu... tp alhamdulillah aku dikurniakan seorang yang sentiasa bersama kala suka duka... seseorang yang bukan status family aku.. yup ... terasa sangat bertuah ada nya beliau... perhubungan yang masuk ke tahun ketiga membuatkan kami lebih matang melalui saat2 suka dan duka... lebih nampak indah apabila berjauhan bergini.. walaupun yang hanya dapat berjumpa sebulan sekali... api yang sedang membakar dapat dipadam dengan air ... aku lah api dan dia lah air..

Alhamdulillah... selain family tercinta... beliau juga selalu memberi kata-kata semangat tatkala aku hampir berputus asa... selalu mengingatkan aku tentang menunaikan kewajipan aku untuk mengadap Yang Maha Esa... yang selalu positif kan fikiranku ...

dia hanya manusia biasa ada kekurangan tapi dia insan sempurna untuk ku.

Alhamdulillah Ya Allah.. terima kasih kurniakan dia untuk ku... izinkan dia menjadi imam ku, pembimbing ku, penjaga ku sepanjang hayat ku ke jalan keredhaan Mu... tetapkan hati , tingkatkan iman dan kurniakan lah kesihatan yang baik untuk kami.. Ya Allah... Kau lah tempat kami memohon dan berlindung...aminn....

p/s: En Future.... officially... i do..

 wassalam...
post signature

0 PeMbErI IdeA: