09 November 2011

MerAngka MasA DePaN

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 11/09/2011 10:58:00 PM
Assalamualaikum...

sekarang umur semakin bertambah..besar kemungkinan akan ke satu fasa yang baru iaitu membina kerjaya ataupun fasa mencari rezeki..

selepas itu fasa yang dinanti kan iaitu bertunang dan kahwin... rata2 aku tengok bila bertunang dah macam kerja kahwin siap ada khemah bagai... rasa nya baek terus nikah hanya tambah duit upah tok kadi je.ngegege... yela ..lain orang lain katung duitnya.. bukan jeles ke hapa ke.. aku tau setakat mana mampu aku... aku gemar sesuatu yang simple.. xnak leceh2... cukup ape yang ad je.. buat mane yang mampu je.. sebenarnya, aku sendiri xtau makna CANTIK ...cth: nk describe sesuatu barang tue seperti kasut atau beg..hatta baju kurung aku pun.. sebenarnya aku xpandai memilih..agak2 sedap mata memandang grab je... btw.. aku xselalu shopping baju,kasut, beg bagai... aku banyak kepada gajet2..tp nk kate gajet latest aku gne ni pun xde le update .macam gitu gak..enthla... aku pun xtau..cume skrg ni aku semakin menyukai photography...barang terbaru aku beli adalah beg DSLR WINNER.. next nk kumpul duit beli speed light ... pastu aku try tanya En.Future.. agak2 nnti hantaran saya nk lens 18-200 bleh? hahaha.. alhamdulillah jawab beliau positive tp kene bergantung pada budget ye.. hehhee.. senyum sampai telinga... terima kasih syg...syg manyak2 r gini dak inte ni..hahahhha....

secara logik nye... aku xreti pakai handbeg...handbeg yg satu ni pun En.Future yang belikan... serius memang aku xreti nk cari... pastu kasut plak aku segan al maklum la saiz kapal titanic .. segan nk letak atas tray ..hehehe..

ape2 pun tgk la nnti bile usia meningkat ..akan ad perubahan ke tidak ??...


 wassalam...
post signature

0 PeMbErI IdeA: