04 November 2011

convocation En. Future

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 11/04/2011 05:03:00 PM


Assalamualaikum...

30 October 2011 adalah tarikh konvokesyen En. Future... macam xpercaya je dh konvo dah ...cepat je mase berlalu.. serius time si dia berada di dalam dewan.. terasa sebak je tgk si dia dia atas stage terima scroll ... huhuu... osmet2 kesayangan gadis kristal pun aku xdapat jumpe semua nya.. just Atiq dgn Fad je.. serius sedih.. ape2 pun aku bangga dengan korg sume.. jujur..aku tersenyum tgk sorg2 naik stage... mcm xpercaya je... sekarang ni tgl aku je blum konvo agi.. lpas ni aku akan menyusul..insyAllah... semoga mereka semua berjaya dalam kehidupan masing2...

ok2.. jom kite tgk pic konvo ni.. maaf le..aku bukan pro nk amik gambo sumer cantek2.. aku masih baru lagi.. masih lagi nk belajar ...maaf ye... (^_^)


sahabat2 terima skrol


tahniah sumer


encik future dengan riang gumbira nya


me n En future.. dh jd senior dh


me, zul, kak su n adik kak su.. finally dpt gak jumpe kak su.(^_^)


En.Future n family


singgah sebentar


me, En future.. n aniq yng comel time tdo


En.Future n friends


spontan tp tersgt comey... thanks dear

(^_^)

Apa2 pun tahniah sumer... semoga berjaya dalam kerjaya masing2... kawen jgn lupe jemput


 wassalam...
post signature

0 PeMbErI IdeA: