08 May 2011

a walk to remember...

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 5/08/2011 12:40:00 AM
Assalamualaikum ...

alhamdulillah 3 paper telah selamat..tinggal 1 je paper je lagi ni..huhu.. sesak nafas nk habiskan sumer ni ..huhu.. anyway.. just nk habaq aku sebenarnya cam dh xde mood nk abiskan 1 paper je ni... seorang demi seorang housemate aku bakal meninggalkan istana kami ni..huhu.. sebak sgt.. yup.. nampak gagah di luar.. tapi hanya Allah s.w.t yang tau bertapa tisunye hati ini.. sgt2... 

orang kata ... bru sekejap kot... tapi ianya meninggalkan seribu satu kenangan.. macam2 yang aku dpt biler aku mula melangkah ke rumah ini.. kenapa terasa begitu kejap je masa berlalu... kenapa bru kini?? kalu dibuang perkataan kalu..if .. seandainya.. kan bagus.. tp inilah takdir yang telah ditentukn Nya... namun aku tetap bersyukur kami saling mengenali antara satu sama lain.. alhamdulillah... sangat menghargai persahabatan ini.. 

dah tiada gelak ketawa kedengaran... berjemaah turun beli makanan same... snap2 gambo pastu same2 tgk hasilnya..gelak same... gossip same2... bobok same2... berderet2..hehe...aku akan merindui saat2 itu... mcm2 xtvt kite buat..  we are together... setiap pengalaman manis ad bersama korg.. singkat sungguh...  terasa mcm dh lame kenal korg... thanks sgt2 jadi kan aku sebagai kawan korang... mcm2 nk cite.. first time aku kt uma ni.. ape yg sgt2 best.. ape yg paling seronok...

to be continued...

0 PeMbErI IdeA: