31 May 2011

sedih la plakk

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 5/31/2011 11:30:00 AM
Assalamualaikum...
camne nk ckp ea? xtau nk mula dari mane... mmg terasa sgt down la plak...ini bkn pasal relationship ...ini pasal kehidupan ..yep.. skrg ni aku rase looser sgt2...mmg tak tau nk wat pe... nk start dari mane... nk luahkan pun xboleh..nk simpan.. hati tersepit... tapi nk wat cmne..mmg dh bukan rezeki aku.. ape2 pun kene go on gak... nak aje aku g bgtau org tersebut..tp ramai yang kate xperlu... tp aku ni camne? aku rase mcm hape je skrg ni..mmg senang r kalu berckp je... ni yg tanggung ni ape cer?? pendam je ..simpan je?? aku tak sangka jadi camni... byk peluang aku buang camtue je.. saje je nk melambatkan segalanya... huhu.. kalu x dh selamat dh aku skrg ni.. dh relax .. seriously,, mmg teramat sangat kecewa...
 wassalam...
post signature

0 PeMbErI IdeA: