16 March 2011

kosong....

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 3/16/2011 11:29:00 PM
Assalamualaikum...

nape ea tetiba aku tulis entry camtue??? haha... lantak ... ad yg tanye nape bile ad masalah je tulis kt sini... dan jawapan nya... blog aku lantak le... ad aku kisah?.. nk baca xbaca suke hati... xterkecil hati pun...<---lancang kn bila bersuara??? yep.. this is me... lancang n outspoken bile berkata2... 

emo?? yep memang ...nape ad masalah??  hahha... kadang2 malas nk pk org laen.. diri sendiri pun terkontang-kanting... boleh x jika aku terdetik..." it's not my problem" kurang asam kah ?? haha... entahle... mmg mcm agak selfish disitu... tp ape boleh wat...kdang2 kene gak jaga hati dan perasaan sendiri... asyik kene pijak je... jaga hati org sane sini..hati sendiri??? merana... stress .. tension... aku pun manusia gak... bukan malaikat ...i'm not perfect... perangai pun biase2 je... bukan nye baik sgt pun... 

kadang2 banyak benda xterluah... xtau nk share kt sape... just simpan sendiri... sakit perit... bengang ..telan le satu persatu... mmg kdang2 pahit ... tp nk buat camne... life must goes on... biler jatuh ... diri sendiri kene kuat kn semangat bangun merangkak..berjalan...berlari... sape yg nk tlg kalu bukan diri sendiri... so, be independent... xperlu rase nye nk selalu mengharapkan org... insyAllah jika diizinkan oleh NYA... kita boleh buat... just percaya diri sendri... yakin dgn diri... so, try berdikari....


0 PeMbErI IdeA: