29 March 2011

dia semakin hampir...jeng2

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 3/29/2011 10:51:00 PM


assalamualaikum..
alhamdulillah .... masih berada dibumi NYA... semoga dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat... heheh... dupdapdupdap... berdegup jantung aku tengok final exam semakin mencemburi masa lagha aku ni..huhuhu... insyAllah ini adalah final exam yang terakhir aku dlm degree... hehe.. kalu ade rezeki apa salahnya sambung master kan2..(hajat besau neh) hehhe.. ape pun tengok rezeki... kalu ade rezeki aku sambung master insyAllah aku akan sambung... ok kembali kepada topik perbincangan tentang final exam ..huhuhu... kurang dari 21 hari lagi final exam akan menjelma... persiapan??? huhhuhu... macam less than 50% je... teruk kan2..huhu.. ape le nak jadi pada diriku ini... bersemangat lah wahai cik sharima oiii..!!1 work hard or get lost!!! menci2!!! byk giler project sana sini... tension tol... dengan final year project lagi... LI?? huhuh... blum ade tempat lagi..huhuhu... pelik tol aku nape lah diajak kebelakang LI ni... huhu.. start bulan 6 sudeh... menyusahkan student ar... ni kan dah last semester kot.... huhuhu.. beri lah kami peluang awalkan LI ini..huhuhu.. kebanyakkan company xnak amik student le... huhuhu... geram ar....

post signatureok2... cool sha... relax der... heheh.. ok2 aku bru je tamat kn khidmat aku sebagai tutor hehe... kejap je dh 3blun mengajar... macam pengalaman menarik, suka duka sumer bercampur..huhuu... susah nk pelajari karenah student yang pelbagai.. banyak menguji kesabaran... overall aku rase seronok mengajar..huhuhu... sedey plak tinggalkn jobs tue... tp aku ade misi aku sendiri ..aku kne focus project aku..study aku... huhu... ape2 pun aku berharap student dapat capai ape yang hendak dicapai.. semoga mereka berjaya dalam kehidupan masing2... aminnnn

0 PeMbErI IdeA: