27 February 2011

oppssss... just let it go

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 2/27/2011 10:55:00 AM
Assalamualaikum....


selamat pagi semua... pagi le sangat sekarang ni ..ahaks... pagi yang indah... burung2 berkicauan(ad ke??...hahah)... 


hari ini aku akan mulakan segala yang telah terbengakalai setelah semalam dok termunung sepanjang hari tanpa melakukan apa2... maklumlah semalam hati telah terusik sedikit... kurang mood untuk melakukan sebarang aktiviti akademik... uhuhu.... membazir masa je fikir benda tue semua... biarlah apa nak jadi pun... bukan masalah aku ..hahah... ada aku kisah??.. masalah aku sekarang ni project bertindan2.. alhamdulillah fyp hampir settle... lepas ni focus project lain plak... dah xda masa nak fikir hal orang dah... penat... wat sakit hati adalah ... yang penting kita jaga hati kita... yelah selama ni orang xjaga pun hati kita .. maen hentam je... dulu2 aku sabar je.. think positive je... senyum je and anggap ianya sesuatu yang positive... tak de niat pun nk balas balik... malas aku... biarkan je.. biasalah nama pun manusia... banyak kekurangan nya... so... senyum... don't worry and be happy... lalalala

ok2 cukup2!!! serabut dah kepala ni fikir benda2 yang xpenting ... ni skrg ni banyak betul lect project baru... huhu.. belum sempat yang lain nk settle dah datang yang baru...adei.. botak le kepala aku nanti hahaha... oopsss jangan rambut adalah salah satu aset bagi seorang wanita... haha.. kalu beruban??? adei... parah ni.. ni dah jadi kes tua sebelum usia hahaha... elakkan!!!


sekejap tol masa berlalu..dah hampir 2 bulan dah... lagi 2 bulan lebih dah nak final...cepatnya... pastu aku dh praktikal..pastu grad..pastu keje ...pastu...KAWEN!! hahah...weeee... amboi ske nampak??? hahha.. capai ape yang hendak dicapai dulu...k lah... masa kian mencemburi kita... aku nk cari journal untuk international business dan Islamic Banking... nk present minggu depan.. weee... saya ske sangat...arghhhhhh  









post signature

0 PeMbErI IdeA: