06 December 2008

"bintang kesempurnaan"-dimana kamu??

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 12/06/2008 11:37:00 PM
salam.. aku dh lame x tulis sajak... zaman2 sekolah aku rajin gak tp semenjak msuk bidang math ni sastera aku tumpul.. penulisan aku cam cipan or lebih tepat lagi rubbish hahaha....tp tp tiba2 ni ari ni aku cam ade idea nk tulis n trsare nk publish kt sini..

bintang kesempurnaan
bintang kesempurnaan...
datang membelah malam yang muram
merawat luka semalam
menjamu keikhlasan hati

bintang kesempurnaan...
tercari-cari dimana bintangku
adakah ia menyinar seperti dulu
atau hilang dilindungi awan
atau mimpi temani ku

bintang kesempurnaan...
penyejuk hati lara
kerdipanmu membuka lembaran
tidak tahu bila dan dimana
yang pasti kini menjelma lagi

bintang kesempurnaan...
janganlah bersembunyi di sebalik awan
dan membiarkan aku tercari-cari
sinarkan cahayamu
dan bawalah aku
ke jalan yang di redhaiNYA...

0 PeMbErI IdeA: