17 December 2008

aku membebel lagik!!!

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 12/17/2008 06:24:00 PM

ni laptop aku yg lame tp rindukan nyer...huhuhu


hari ni seram sejuk btul..bukan cuaca tp berita2 berkenaan result yg bakal muncul hari ini... tp rupa2nye sok baru kuar ceh... wat aku x bleh tido mlm... risau punye psllah..enthlah jiwang kaco je seharian ni.. wat pe pun cam xmenjadi jer.. perghh... wat ni x kene wat tue x kene.. ape nk jadi lah agak nye(dh mcm nenek kebayan mmbebel plak daaa)

bapak aku dh tuang minyak full sok aku jejalan bawa kete ku... tp enthlah dh 4hari aku x bwak kete..mls... aku xtau nk g mane... mmber2 plak xda skrg ni.. plan nk lepaking dgn diorg pun hari sabtu ni..huhuhu...

aku sibuk dok layan laptop ni n lagu2 yg baru je aku download td... erm... layan jer,,, dh xtau nk wat pe... sambil2 tue gak aku cari keje kt tenet nie... daftar kt SPA... harap2 dpt lah aku keje nnti... then ade lah beberape company lain... nk citer pasal keje ni.. aku plan nk keje lps dip nnti.. tp mak x bg ar.. coz risau aku x bleh nk bg kan msa secara baik.. huuhu... skrg ni aku sibuk pujuk mak aku..aku kate lah kalu dpt keje aku tkr mood pengajian degree aku kpd PJJ... kalu x dpt aku teruskan je blajar.... lagipun aku tgk ramai gak lpsan degree ni menganggur... aku risau kot2 nnti aku xda tempat ..sbab tue lah aku nk cri keje sekarg ni...

aku rindu amat kat ank buah aku yg terbaru tue aisyah azzarah ...coz spjg 3 minggu dia dok dgn aku ...hari2 bangun dr tido sure gi cium dia... dukung ke ... huhuhu...hari2 gak aku siapkan air untuk dia mandi... biler skrg ni dh balik umah dia... sunyi plak aku...huhuh...rase nk turun jb skrg gak!!!

aku tgk2 plan aku nk bukak kedai buku cam ade peluang coz kak angah cam join skali... insyAllah aku akan ade kedai buku sendiri n gune label aku sendiri biler aku 28 or 29 thn nnti... besarkan cita2 aku ni.. kedai bku ni aku dh plan dri aku form 1 lagi... dan aku perlu teruskannyer....doakan kejayaan aku ye kwn2...

skrg ni aku nk busy kan diri... nk capai ape yg aku capai... aku jadi lebih matang dalam idup aku...n aku nk jadi somebody ... nk balas jasa mak n bapak aku...aku dh xmoh main2 agi..aku kene ade strategi sndri...





0 PeMbErI IdeA: