06 October 2013

Mengelamun

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 10/06/2013 01:22:00 AM

Alhamdulillah.. Pejam celik dah masuk 8 bulan .. Baby banyak menghasil gerakan comel dan mengujakan.. Barang2 bayi pun dah hampir 90% lengkap.. Barang umi je belum settle lagi.. Tak pe.. keperluan Baby lebih penting .. :-)

Alhamdulillah ... En. Future eh silap.. En. Hubby dapat keje Gomen kat Melaka.. Rezeki baby.. syukur alhamdulillah..

Kesian En. Hubby keje sorang2 memandangkan diri ini tidak dapat bekerja .. Orang banyak mengata.. Tapi mereka tak tahu kenapa aku tak bekerja.. Jangan lah menghukum jika tak tahu.. Ada pula yang mengata aku menghabiskan duit laki beli barang mahal2..padahal barang2 ni pun aku beli sebelum aku berhenti keje dan sebelum bergelar isteri .. Kenapa ? Hina sangat ke takda kerjaya? Kenapa nak pinggir aku? Kenapa seolah2 menyalahkan aku ? Alhamdulillah suami sangat mengerti.. Memberi sokongan doa dan motivasi pada diri ini. Dan mengingatkan aku rezeki yang Allah s.w.t bagi yang sangat  bermakna dan amanah daripadaNya.. Si kecil yang bergerak2 dalam perut ni. Alhamdulillah.. Allah s.w.t beri rezeki pada hambaNya dengan cara berlainan..

Semoga kami dapat mengharungi segalanya dengan tabah dan tenang.. Dan semoga rezeki daripadaNya tidak putus.

Baby umi dan walid.. Semoga jadi anak yang soleh atau solehah ye sayang.. Selalu doakan umi dan walid ye sayang.. Kamu lah harta yang paling bernilai bagi kami dan amanah daripadaNya ..

Baby umi dan walid.. Semoga kuatkan iman untuk mengharungi kehidupan akan datang.. Nanti zaman kamu amat berlainan dengan kami.. Dugaan dan godaan makin bertambah ..

Umi dan walid sayang baby ketat-ketat:-)

0 PeMbErI IdeA: