07 January 2012

ceritera masa hadapan....

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 1/07/2012 05:18:00 PM
Assalamualaikum...

kahwin...kahwin... wokey ni bukan entry menggatal ea..hahaha... semua idamkan ataupun berangan nk kahwin... termasuk lah aku ni hah.. umur pun dah meningkat 24 tahun beb... musti majlis yang gemilang siap video org kahwin yang macam buat filem tue.. perghh glamour kotttt.... tp kan jauh sudut hati aku nk simple.. YES!! SIMPLE AS I CAN.... xperlu nk serabut2... wat bese2 mcm org lain buat..tp kalu xde PELAMIN boleh x ea???  bukan ape aku rase stress btol pelamin ni.. lagi tinggi lagi nk pengsan..nk pitam... buat simple2... xyah nk serabut bagai... n kompang tue slow sikit  n jangan lame2 boleh x ea... jujur r .. selama ni aku rase nk sesak nafas dengar bunyi kompang ... pastu plak lagu dia...banyak plakkkk... huhuhu....

Gubahan plak simple gak yeee.. macam tuan dia juga.. xske serabut..semak je rase nye huhuhu...(yg beno aku ni yg x kreatif..hahahahah)...demand..demand..demand...

yup.. susah nk elak kan semua tue.. xsemua orang faham ape yg kite nk.. statement " takot orang mengata" masih menebal dikalangan kita.. ad gak  hantu orang yang akan kata:-

" rendah nye hantaran polan2 tue... ad pape kew"
"simple betol.. ni kawen koboi ade makne kew"
" kenduri kahwen ko xde classsss nyahhhh "

ramai yang nk elak kn orang mengata sanggup loan duit sane sini.. nk wat grand2... tp nk menangung hutang tue yang sampai anak masuk 4 x settle2 lagi... oleh itu .. xmoh grand2.. wat ape yang ad.. xyah ikot orang.. bg aku alangkah elok kite simpan untuk bende yang paling penting iaitu KEHIDUPAN SELEPAS KAHWIN... ini lah fasa yang paling mencabar... time nk gne duit paling banyak... tp ye la kn... senang cakap tapi susah nk buat... InsyAllah mudah-mudahan kami dpt cut cost mane2 yang x penting bila dh nk tiba hari itu nnti... aminnn...

 wassalam...
post signature

0 PeMbErI IdeA: