14 July 2011

RouTine...

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 7/14/2011 10:07:00 PM

Assalamualaikum...

alhamdulillah...dpt gak aku menulis sesuatu kali ni..idea mcm2..dh berbakul dh ni.. tp tue la... ble perasaan malas tue membuak2... xde makne nya idea2 tu nk di publish kn kt sini....

skrg ni hampir sebulan setengah aku kerja ..huhu.. routine aku tetap same sepanjang sebulan stgh ni... kul 8 pg g keje... sampai uma dlm kul 6ptg... golek sane-sini..dh mcm ayam golek...pastu tido...uwaa.. such a boring routine.. need something new... terasa nk lepaking dgn kawan2..tp tue lah... weekend plak hari untuk family terchenta... weekdays dh pnat mcm seharian angkut tong gas C14kg..tue bru C14kg.. kalu C50kg??? mau tido aku kt office kang...hahhaa... tmpt guard skali..

well keje aku still same dtg2 kira stocks dlu.. then hantar order kt Shell LPG.. tp part ni killer sikit.. kalau slh order..mati aku nnti kene mrh dgn boss... hahaha... xde lah.. boss aku terbaekk ... susah nk dpt boss mcm ni ... then aku key in le ape2 yg patut... buat invoice.. tulis cheque2... kalu ad load ,kuarkn cheque n tulis load cop sane sini.. antau kt driver lori... time ini pun killer gak.. kalu tersilap kene call shell..uwaaa...try to minima kesilapan... then paling killer r tulis cheque.. xbleh slh der... habis aku nnti.. sume kne wat secara teliti.. kalu cash plak..hurmmm... ini part paling aku kurng gemar... huhuhu... aku ni dh le slow kira2 ni...ptg plak aku continues wat system utk company..  kadang boring aku g kemas 1 office.. xpun cuci toilet(habit dr dlu sampai terbawak time keje)

oleh kerana life aku dikelilingi lelaki.. memang xde sorg pun perempuan... mmg boring. xde gossip sane sini.. time2 aku rehat..aku byk lepak dgn diorg... ad gak gossip.. politik, sukan, isu semasa... xde gossip artis tue ini.. fesyen aku g keje mmg sempoi... jeans lusuh, t-shirt , sweater and selipar.. tudung tue musti le ad..hahha... mmg xyah pikir sok nk pkai bju ape n xperlu nk iron baju2 kurung sumer tue.. xpun shopping handbags or shoes ......sume tu mmg xde... mkn plak ..aku bwk bekal ..mmg jimat.. join mkn dgn staff lain.. org2 kt situ mmg baek hati..slalu blanja mkn mnum ptg haha... ais krim pon jd je...  mmg sempoi...

walaupun kadang2 boring tp best gak sebenarnya... sebenarnya hari2 aku berhadapan dgn mcm2 problem..so dgn ini ..aku cube mengunakan analytical thinking utk solved sume problem bersama2 boss aku..hehe..

alhamdulillah..at least aku dpt pengalaman, duit saku... (agak2 praktikal camni x ea???)hehehe

post signature wassalam...

0 PeMbErI IdeA: