09 April 2011

MAAF ....

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 4/09/2011 01:28:00 AM
Assalamualaikum....

alhamdulillah masih diberi peluang untuk bernafas....syukur.... setelah seminggu melalui pelbagai rintangan dan dugaan... alhamdulillah... kami masih lagi bersama... maaf kerana kurang matang dalam menganalisa permasalahan yang timbul... kepada kalian... kami masih lagi berdua... alhamdulillah jodoh kami panjang... kekalutan melanda tatkala diri penuh dengan permasalahan pembelajaran yang kian meruncing.... maklum lah aku sedang menjalani pelbagai aktiviti sebagai seorang sarjana muda...FYP dan pelbagai project yang acapkali mengintai masa senggang daku... ohhh kejam nye... tetapi Puan Mak ada pesan semester ini adalah yang terakhir buat aku... aku perlu buat sehabis yang mungkin untuk mendapatkan segulung ijazah...

yup ... masih lagi terngiang visual majlis konvokensyen yang lalu... huhu... aku ingin ke pentas itu lagi dan ingin merasai apa itu konvokesyen itu... insyAllah....

berbalik kepada apa yang berlaku kebelakang ini... setiap dugaan yang menguji diri... kehadiran miss F.A... memberi tamparan hebat ... aku seakan terkedu... ya.. aku kurang tabah melalui saat-saat perit sebegitu... jujurnya..aku kurang mengerti apakah yang sedang direncanakan oleh miss F.A bermula awal januari... sampai ke saat ini... aku masih tertanya... siapakah sebenarnya miss F.A... apakah silap dan salah aku sampaikan dia tergamak buat kami begini...jika benar kami pernah membuat anda terasa hati dan sebagainya... kami memohon maaf... aku tahu miss F.A akan mengikuti blog aku ini... membaca setiap entri dalam blog ini... to miss F.A: "saya sharima seorang insan yang serba kekurangan... begitu juga nasrul hamimi... kami insan biasa... sekali lagi... jika kami ada membuat kesilapan... kami mohon maaf.. jika anda anggap kami tidak ikhlas memohon maaf secara terbuka begini... kami sedia berjumpa dengan anda secara personal... "

p/s: cuba menyelesaikan kekalutan ini....huhuhu

0 PeMbErI IdeA: