03 November 2010

menjana transformasi

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 11/03/2010 10:57:00 AM
salam...

post signature
alhamdulillah... dua paper berlalu... kini hanya tinggal subjek fuzzy set theory dan insurance... huhuhu... walaupun sem ni hanya empat paper yang ada final.. tetapi kekalutan tetap ada... kesibukan final year project agak menghadkan proses pembelajaran menjadi lebih efficient. ohhh itu hanya alasan demi alasan bagi seseorang yg penuh dengan tipu muslihat... sejujurnya aku mengaku aku kurang pandai membahagikan masa untuk study, minor projects , competition math modeling,tidak lupa jua masa bersosial aku and the last but not least my beloved Final Year Project . walaupun hanya tahap proposal, tetapi agak mengambil masa untuk mencari tajuk,bahan journals dan juga menganalisa journal.. alhamdulillah syukur sangat kerana aku dapat supervisor yang penyayang lagi pembimbing... dan aku terasa terharu kerana dianggap seperti anak sendiri... dalam masa kurang lagi 3 minggu sem ini akan berakhir ... alhamdulillah lecturers sem ni semua membantu dan yang the best.. terima kasih mendidik saya..

0 PeMbErI IdeA: