29 August 2010

encik future....

DiKarAnG oleh: SHA AZIS PaDA 8/29/2010 01:25:00 AM
salam..

pembuka kata yang indah... alhamdulillah syukur ke hadrat NYA... aku masih lagi di sini... di muka bumi NYA... alhamdulillah....

usia sudah meningkat 22tahun... banyak memberi seribu satu pengajaran yang mengandungi pahit,manis suka duka...

Encik future.... wahai encik future... oh encik future...hehehe... never thought that we have in relationship more than 1 year... alhamdulillah.... encik future.... encik future..... terasa kamo penjaga saya ... pembimbing saya... wahai encik future... terima kasih kerana masih bersabar dengan karenah kebudakan saya... saya amat menghargainya...encik future.... saya sayang kamoo... encik future.... kamoo adalah kehidupan saya...

terima kasih NASRUL HAMIMI or encik future kesayangan saya....

I wrote your name in the sky,
but the wind blew it away.
I wrote your name in the sand,
but the waves washed it away.
I wrote your name in my heart,
and forever it will stay.
insyAllah ....

0 PeMbErI IdeA: